EenzetCarwash gaat samenwerken met CarwashPro
EenzetCarwash gaat als eerste onderneming de samenwerking met CarwashPro aan. Beide partijen zetten maandag een handtekening onder een tweejarige verbintenis. Voor de lezers van CarwashPro betekent het vooral dat ze op een intensievere manier ook over ons bedrijf geïnformeerd gaan worden. Waar het in het verleden nog wel eens aan nieuwtjes ontbrak, zorgt de samenwerking voor een betere en exclusievere nieuwsvoorziening over EenzetCarwash en Istobal.
Dat EenzetCarwash als eerste de sprong in het diepe waagde is volgens één van de heren, Maurice Janssen, niet vreemd; “Er is de laatste 15 jaar hard aan de weg getimmerd om het merk Istobal met EenzetCarwash in Nederland op de kaart te zetten.
Samenwerking met CarwasPro is een logisch vervolg op het verder uitbouwen van onze naam en merk, waarbij wij onze doelgroepen willen informeren over de kennis en visie op de carwash markt. De CarwashPro is hiervoor een prima kanaal”
Naast een intensievere samenwerking op het gebied van media, zijn we ook weer te zien op de Tankstation Vakbeurs. Door de speciale CarwashPro Expo Tour die dit jaar voor het eerst wordt gehouden, wordt ook dit een interessante samenwerking. “We gaan zeker uitpakken met een mooie stand dit jaar”, zegt hij. Op het gebied van innovatie is DE distributeur van Istobal hard aan de weg aan het timmeren. “De CarwashPro-lezers krijgen een aantal mooie primeurtjes te lezen aankomend jaar, dat komt wel goed.”
Experience center
Medio mei wordt bij de carwash-leverancier een heus experience center geopend. In de voormalig showroom worden bezoekers vanaf dan ontvangen in een interactieve ruimte vol met highlights van Istobal en EenzetCarwash. De bouw is inmiddels gestart en wordt snel afgerond. “Liever gisteren nog dan vandaag”, zegt Jan van Dillen. Het moet een echt paradepaardje worden. “Kosten noch moeite worden gespaard bij deze bouw. We liepen al een tijd met het idee, maar nu wordt het dan ook eindelijk gerealiseerd.”
In mei moet de experience op feestelijke wijze worden geopend. Uiteraard is CarwashPro daar als eerste, met fotocamera bij. “Er komen dan een aantal bijzondere ondernemers bij ons over de vloer. De opening moet echt iets groots worden”, zegt hij. Zelf is Van Dillen ook zeker de beroerdste niet en om eens te laten zien hoe het moet klimt hij met pak en al in de stijgers om het goede voorbeeld te geven. “Hier gaat straks de muziek spelen.”