AFTERSALES
In dit artikel lees je alles over de aftersales bij EenzetCarwash
EenzetCarwash hecht veel waarde aan de aftersales. Dit is de service die aangeboden wordt na het installeren van een machine. Na de installatie checken we bij de klant of alles naar wens is verlopen, of de machine goed draait en hoe de klant het onderhoud van de machine(s) in de toekomst voor zich ziet. Hierover geven we onze klanten een passend advies, want elke machine heeft, afhankelijk van de gebruiksfrequentie een andere hoeveelheid onderhoudsbeurten nodig.
De belangrijkste serviceonderdelen
We gaan met EenzetCarwash voor een zo uitgebreid mogelijke service. We lichten de onderdelen van onze aftersales graag aan u toe.
Onderhoudscontracten
Wanneer wij een machine hebben geïnstalleerd bij een klant, is het belangrijk dat deze goed onderhouden wordt. Dit kan door een onderhoudscontract af te sluiten voor preventief onderhoud of all-in onderhoud. Hiermee is de klant verzekerd van garantie en een op maat gemaakt onderhoudsplan, waarbij rekening wordt gehouden met het type machine en het aantal verwachte wassingen. We kijken hoeveel onderhoudsbeurten er jaarlijks nodig zijn en aan de hand daarvan stellen we de meest optimale vorm van onderhoud voor en uiteraard ook zo voordelig mogelijk.
Servicemonteurs door het hele land
Onze servicemonteurs rijden door heel Nederland voor onderhoudsbeurten, het oplossen van storingen en offerte werkzaamheden. Wanneer er bijvoorbeeld aanrijschade is in een wasstraat, komt één van onze monteurs langs om te kijken wat er is gebeurd, wat de schade precies is en wat ervoor nodig is om het op te lossen. Daaruit komt een offerte, die de klant naar de verzekering kan sturen. De meeste onderdelen hebben we op voorraad in ons grote magazijn, maar als dit niet zo is worden ze besteld. Gedurende die levertijd willen we niet dat onze klanten hun machines niet kunnen gebruiken, dus proberen we altijd een tijdelijke oplossing aan te bieden.
Naast aanrijschade hebben machines ook weleens storingen. Onze servicemonteurs proberen het probleem altijd zo snel mogelijk op te lossen en zijn vaak binnen 24 uur na melding van schade of storing op locatie. Is het bij ons al duidelijk waarvoor we precies langs moeten komen? Dan is één bezoek meestal genoeg. Mocht de klant zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is, komen we eerst langs om de storing of schade in kaart te brengen. Daarna regelen we wat er nodig is en lossen het probleem op. Hiervoor is soms een tweede bezoek nodig.
Relatiebeheer
Met bestaande klanten wordt jaarlijks contact opgenomen om te kijken of alles nog naar wens is, of dat klanten eventueel dingen missen. Zo kan het zijn dat ze de wasstraat misschien willen uitbreiden met bijvoorbeeld extra opties in de voorwas. Dit soort kleine uitbreidingen kunnen doorgaans snel door onze servicemonteurs worden uitgevoerd. Voor de grotere uitbreidingen wordt samengewerkt met de verkoopafdeling.
Tijdens dit jaarlijkse contactmoment kijken we ook naar veranderingen in de omgeving. Een onlangs opgeleverde nieuwbouwwijk zou tot meer wassingen kunnen leiden, maar ook wijzigingen in het aanbod van openbaar vervoer kunnen van invloed zijn op de carwash. Dan kan het handig zijn (opnieuw) een locatie analyse uit te voeren. Daarnaast kijken we naar de leeftijd van de machines en of deze nog bijdraagt aan het optimale rendement.
Onderscheidende aftersales
Samenwerking, Openheid, Service & Kwaliteit zijn onze kernwaarden en tevreden klanten staan bij ons op nummer 1. Daarom bieden we een zo uitgebreid mogelijk servicepakket aan dat zich onderscheidt op de volgende punten:
-
Snelheid
Mocht er onverhoopt een storing optreden in de wasstraat, dan kunnen klanten altijd rekenen op de snelle en deskundige hulp van de servicemonteurs van EenzetCarwash. De storingslijn is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, zodat klanten altijd een melding kunnen doen van de storing en deze zo snel mogelijk opgepakt kan worden.
EenzetCarwash biedt een uitgebreid assortiment aan reserveonderdelen aan voor wasstraten en carwash-oplossingen. We hebben een grote voorraad van onderdelen in ons magazijn, waardoor de meeste reparaties snel kunnen worden uitgevoerd.
-
Volledig uitgeruste bussen
De bussen waarin onze servicemonteurs rondrijden zijn voorzien van diverse onderdelen en apparatuur. Zo hebben zij voor een groot deel van de storingen en schades veel bij de hand om het op te lossen.
-
Experts met jarenlange ervaring
EenzetCarwash heeft experts in huis met jarenlange ervaring. Hierdoor hebben zij vrijwel alle vormen van storingen en schades al een keer opgelost. Zo kunnen onze experts de beste service aanbieden aan onze klanten.
-
Onderhouden van klantrelaties
Wij bouwen aan sterke en duurzame relaties met klanten, waarbij persoonlijke aandacht en maatwerk centraal staan. We bieden op maat gemaakte oplossingen en advies op basis van de individuele behoeften van onze klanten.
Kom in contact!
Bent u klant bij EenzetCarwash en heeft u vragen met betrekking tot onze service? Ons team staat klaar om u te helpen. Neem gerust telefonisch contact op via 0488 45 36 65 of laat uw telefoonnummer hieronder achter en stel al uw vragen aan één van onze experts.